بنویسید و اینتر بزنید.

ترکیب ایران مقابل ژاپن اعلام شد

ترکیب ایران مقابل ژاپن اعلام شد؛ کاپیتان غایب اصلی تیم

ترکیب ایران مقابل ژاپن اعلام شد. امیرقلعه نویی لیست تیم ملی در غیاب طارمی را منتشر کرد و کاپیتان تیم، احسان حاج صفی، غایب اصلی این ترکیب است. 

یوزپلنگ‌ها در حال گرم کردن برای آغاز دیدار با سامورایی‌ها هستند. این بازی امروز ساعت 15 در ورزشگاه اجوکیشن سیتی برگزار می‌شود و پیروز این مسابقه به جمع چهار تیم برتر جام ملت‌های آسیا صعود خواهد کرد.

ترکیب ایران مقابل ژاپن را این 11 بازیکن تشکیل می‌دهند:

  • علیرضا بیرانوند
  • محمدحسین کنعانی‌زادگان
  • شجاع خلیل‌زاده
  • رامین رضاییان
  • میلاد محمدی
  • امید ابراهیمی
  • سعید عزت‌اللهی
  • سامان قدوس
  • علیرضا جهانبخش
  • محمد محبی
  • سردار آزمون

امیر قلعه‌نویی، سرمربی ایران 11 بازیکن تیمش مقابل ژاپن را در شرایطی برگزیده که مهدی طارمی به دلیل محرومیت و سید مجید حسینی و صادق محرمی را به علت مصدومیت در فهرست نفراتش ندارد و به همین دلیل تغییراتی در ترکیب به وجود آورده است.

روزبه چشمی، احسان حاج‌صفی، مهدی قایدی و مهدی طارمی که در بازی گذشته مقابل سوریه در ترکیب حضور داشتند، امروز برابر ژاپن در جمع 11 نفر اصلی دیده نمی‌شوند و جای خود را به محمدحسین کنعانی‌زادگان، میلاد محمدی، امید ابراهیمی و محمد محبی داده‌اند.

محمدحسین کنعانی‌زادگان که در بازی ایران و سوریه، به دلیل محرومیت در زمین حضور نداشت، به لیست و ترکیب تیم ملی ایران بازگشته و جانشین روزبه چشمی در خط دفاعی شده و در کنار او هم شجاع خلیل‌زاده با انگیزه‌های زیاد برای درخشش برابر سامورایی‌ها دیده می‌شود.

رامین رضاییان برای دومین بازی پیاپی در جمع 11 نفر اصلی تیم ملی قرار گرفته و مانع بزرگی برای حملات ژاپن از سمت راست خط دفاعی ایران است.

اما تغییر مهم ترکیب امروز، غیبت کاپیتان، یعنی احسان حاج‌صفی در سمت چپ خط دفاعی تیم ملی است. زننده آخرین پنالتی در دیدار با سوریه، امروز از ترکیب خارج شده و جای خود را به میلاد محمدی داده است.

امید ابراهیمی به جمع نفرات اصلی رسیده و برای نخستین بار در جام ملت‌های 2023 در ترکیب ابتدایی دیده می‌شود. این بازیکن در کنار سعید عزت‌اللهی برای محکم‌تر کردن خط میانی تیم ملی ایران بازی می‌کند.

سامان قدوس، بازیکن طراحی و خوش تکنیک تیم ملی ایران مثل چهار بازی گذشته در ترکیب ابتدایی مقابل ژاپن قرار گرفته و می‌خواهد با درخشش خود نقش ویژه‌ای در شکل‌گیری حملات داشته باشد.

کاپیتان تیم ملی در غیاب حاج‌صفی، علیرضا جهانبخش است که به در پست وینگر راست در زمین حاضر می‌شود و در سمت مخالف هم مهدی قائدی جای خود را به محمد محبی داده که برای اولین بار در جام ملت‌های آسیا در جمع 11 نفر قرار داده شده است.

سردار آزمون امروز امید اصلی گلزنی تیم ملی ایران مقابل ژاپن است که تک و تنها در راس خط حمله قرار گرفته و مهدی طارمیِ محروم را دیگر در کنارش نمی‌بیند. 

ارسال دیدگاه

پر بازدیدترین مطالب

برنامه و نتایج کامل المپیک 2024 پاریس (+جدول مدال‌ها)
برنامه و نتایج کامل المپیک 2024 پاریس (+جدول مدال‌ها)
برنامه و نتایج کامل لیگ ملت‌های والیبال 2024 زنان
برنامه و نتایج کامل لیگ ملت‌های والیبال 2024 زنان
آدرس و ساعت کاری کافه وریا غفوری
آدرس و ساعت کاری کافه وریا غفوری
پخش زنده کشتی آزاد امروز 19 اسفند 1402
پخش زنده کشتی آزاد جام یاشاردوغو امروز 19 اسفند 1402

پیشنهاد سردبیر

برنامه و نتایج کامل لیگ قهرمانان اروپا 2025_2024
برنامه و نتایج کامل لیگ قهرمانان اروپا 2025_2024
برنامه و نتایج کامل جام جهانی فوتسال 2024
برنامه و نتایج کامل جام جهانی فوتسال 2024
برنامه و نتایج کامل لیگ قهرمانان آسیا دو 2025_2024
برنامه و نتایج کامل لیگ قهرمانان آسیا دو 2025_2024
برنامه و نتایج لیگ نخبگان آسیا 2025_2024
برنامه و نتایج لیگ نخبگان آسیا 2025_2024