بنویسید و اینتر بزنید.

پخش زنده ایران و قطر 18 بهمن 1402

پخش زنده بازی ایران و قطر 18 بهمن 1402 | نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا 2023

تیم‌های ملی ایران و قطر، امروز و از ساعت 18:30 به وقت ایران در استادیوم الثمامه به مصاف هم می‌روند تا رقیب اردن در فینال این رقابت‌ها که در یک بازی جنون‌آمیز کره را شکست داد، مشخص شود. برای تماشای پخش زنده ایران و قطر 18 بهمن 1402 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر که با همکاری آپارات اسپرت محیا شده است استفاده کنید:

برای تماشای پخش زنده فوتبال ایران و قطر 18 بهمن 1402 اینجا کلیک کنید

پخش زنده ایران و قطر 18 بهمن 1402

تیم‌های ملی ایران و قطر در وضعیت جالبی به مصاف هم می‌روند. در 9 تقابل دو تیم از سال 2011 تا امروز هرگز قطر در برابر ایران پیروز نبوده است. قطر آخرین بار در یک بازی دوستانه در سال 1388 و در تورنمنت چهارجانبه قطر و با نتیجه سه بر دو بر ایران پیروز شد.

نکته اما درباره بازی امروز این است که قطر به عنوان میزبان رقابت‌ها و قهرمان دور از انتظار دور قبل، شدیدا به دنبال دفاع از عنوان قهرمانی است و از قبل از بازی تلاش خود برای فشار بر ایران را آغاز کرده است.

ملی پوشان که در وضعیتی شگفت‌انگیز برابر ژاپن کامبک زدند و به نیمه نهایی رسیدند، حالا کار سختی برابر تیم کشور میزبان دارند. بنابر آمارها از ظرفیت حدودا 45 هزار نفری استادیوم الثمامه تنها 1000 بلیت به ایرانی‌ها اختصاص یافته است.

از طرفی تیم ملی ما به مسئله انتخاب داور که یک داور کویتی نه‌چندان سرشناس است نیز اعتراض دارد و در مجموع باید امیدوار باشیم که با تبانی و اتفاقات این‌چنینی قرار نباشد به اصطلاح سر تیم ملی بریده شود. 

پخش زنده ایران و قطر 18 بهمن 1402

به جزئیات پخش زنده بازی ایران و قطر 18 بهمن 1402 بپردازیم. ایران بعد از سه پیروزی برابر فلسطین، هنگ‌کنگ و امارات، به مرحله یک هشتم نهایی رسید. ایران در این مرحله با سوریه مواجه شد که بی‌تردید دشوارترین بازی ایران تا اینجای جام بوده است. بعد از تساوی 1 بر 1 دو تیم در 120 دقیقه و با اخراج مهدی طارمی، ایران در ضربات پنالتی سوریه را حذف کرد و به یک چهارم و تقابل با ژاپن سرحال و پرستاره رسید.

در شرایطی که همه انتظار یک بازی سخت و پرفشار برای تیم و حتی شکست برای ایران بدون طارمی را داشتند، ایران در وضعی که ابتدا عقب افتاد، در نیمه دوم با یک نمایش درخشان نه تنها بازی را به تساوی کشاند، بلکه در آخرین دقایق مسابقه و با زیرکی کنعانی، صاحب یک ضربه پنالتی شد که کاپیتان جهانبخش آن را به گل بدل کرد و ایران به طرز شگفت‌آوری سامورایی‌ها را غافلگیر کرد و به نیمه نهایی رسید. 

باید بدانید که این اولین تقابل ایران و ژاپن در تاریخ جام ملت‌های آسیا بود که ایران موفق شد در آن به ژاپن گل بزند و پیروز شود تا دو طلسم در پنجمین تقابل تاریخ دو تیم در جام ملت‌های آسیا شکسته شود. به طور کلی هم این نخستین پیروزی ایران برابر ژاپن بعد از 19 سال بود.

از طرفی قطر در گروه نخست این رقابت‌ها با سه پیروزی برابر چین، لبنان و تاجیکستان و بدون دریافت حتی یک گل و با 9 امتیاز کامل به یک هشتم رسید.

قطر در این مرحله بالاخره از فلسطین که تیم سوم گروه سوم بود، گل خورد اما با کامبک با نتیجه 2 بر 1 پیروز شد. در شرایطی که همه ازبکستان را یک مدعی عنوان قهرمانی می‌دانستند، قطر هم مانند اردن و ایران برخلاف پیش‌بینی ظاهر شد و بعد از تساوی در وقت‌های اضافی و قانونی، در ضربات پنالتی ازبکستان را حذف کرد. 

قطری‌ها حالا و با توجه به اینکه در دیگر دیدار نیمه‌نهایی در شب گذشته، اردن با شگفتی‌سازی کره را حذف کرد، شدیدا به یک فینال تمام عربی و تکرار قهرمانی در خانه امیدوارند. شاید قطر سالها باشد که ایران را نبرده باشد اما شرایط میزبانی و کارشکنی قطری‌ها ممکن است باعث شود تا مانند آنچه برای ایران بعد از سالها در تقابل با ژاپن رخ داد، قطر هم طلسم‌شکنی کند و برای اولین بار در 14 سال اخیر، ایران را در یک بازی رسمی شکست دهد! همه چیز فردا مشخص می‌شود.

شما مخاطبان ورزش پدیا برای تماشای پخش زنده ایران و قطر 18 بهمن 1402 می‌توانید از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

ارسال دیدگاه

پر بازدیدترین مطالب

برنامه و نتایج کامل المپیک 2024 پاریس (+جدول مدال‌ها)
برنامه و نتایج کامل المپیک 2024 پاریس (+جدول مدال‌ها)
برنامه و نتایج کامل لیگ ملت‌های والیبال 2024 زنان
برنامه و نتایج کامل لیگ ملت‌های والیبال 2024 زنان
آدرس و ساعت کاری کافه وریا غفوری
آدرس و ساعت کاری کافه وریا غفوری
پخش زنده کشتی آزاد امروز 19 اسفند 1402
پخش زنده کشتی آزاد جام یاشاردوغو امروز 19 اسفند 1402

پیشنهاد سردبیر

برنامه و نتایج کامل لیگ قهرمانان اروپا 2025_2024
برنامه و نتایج کامل لیگ قهرمانان اروپا 2025_2024
برنامه و نتایج کامل جام جهانی فوتسال 2024
برنامه و نتایج کامل جام جهانی فوتسال 2024
برنامه و نتایج کامل لیگ قهرمانان آسیا دو 2025_2024
برنامه و نتایج کامل لیگ قهرمانان آسیا دو 2025_2024
برنامه و نتایج لیگ نخبگان آسیا 2025_2024
برنامه و نتایج لیگ نخبگان آسیا 2025_2024