بنویسید و اینتر بزنید.

آخرین اخبار دربی 103 پایتخت

آخرین اخبار دربی 103 پایتخت

حدود 52 ساعت تا سوت آغاز دربی شماره 103 تهران بین استقلال و پرسپولیس باقی مانده؛ با آخرین اخبار دربی 103 پایتخت تا پیش از آغاز بازی با ما همراه باشید.

به گزارش ورزش پدیا، تا آغاز دربی صد و سوم حدود 52 ساعت باقی مانده و لحظه به لحظه اخبار مهمی پیش از آغاز این بازی به گوش می‌رسد.

ساعت دقیق برگزاری دربی 103 پایتخت

دیدار صد و سوم استقلال و پرسپولیس به میزبانی آبی‌ها و از ساعت 20:00 روز چهارشنبه 23 اسفند آخرین چهارشنبه سال برگزار خواهد شد؛ در حال حاضر استقلال با 42 امتیاز صدرنشین است و پرسپولیس نیز با 39 امتیاز در رتبه دوم قرار دارد.

بلیت فروشی دربی

بلیت فروشی دربی 103 پایتخت از ساعاتی پیش آغاز شده است و هواداران به سرعت در حال خریداری 45 هزار بلیت این بازی هستند و به نظر میرسد تمام بلیت‌های دربی در حال حاضر به فروش رسیده باشد.

تیم داوری دربی 103

وحید کاظمی داور 40 ساله مازندرانی داور وسط صد و سومین دربی پایتخت خواهد بود و سعید قاسمی و حسن انتظاری نیز کاظمی را برای قضاوت این بازی کمک می‌کنند و پیام حیدری نیز داور چهارم است.

همچنین مهسا قربانی، موعود بنیادی فر و نصرالله گلمرادی تاجیک داوران VAR خواهند بود؛ پیش از این قرار بود مهسا قربانی و موعود بنیادی فر در کنار مهناز ذکایی داور وی ای آر باشند که عکس جنجالی ذکایی در حال تشویق پرسپولیس در سال 97 این شانس بزرگ را از او گرفت.

آخرین اخبار دربی 103 پایتختآخرین اخبار دربی 103 پایتخت

کنفرانس مطبوعاتی دربی

در فاصله حدود 32 ساعت تا دربی 103 پایتخت کنفرانس مطبوعاتی مربیان دو تیم برگزار شد که جواد نکونام در نشست حاضر نشد و مهدی هاشمی نسب با همان صحبت‌های جنجالی همیشگی از سوی استقلال به کنفرانس آمد و در بخشی از صحبت‌های خود با کنایه اعلام کرد که فقط یک گل در دربی زده این در حالی است که او با 5 از بهترین گلزنان دربی پایتخت است اما دوست دارد تنها گلی را که با لباس استقلال در دربی زده به یاد بیاورد!

آخرین اخبار دربی 103 پایتخت | کنفرانس مطبوعاتی مهدی هاشمی نسبآخرین اخبار دربی 103 پایتخت

مشروح صحبت‌های هاشمی نسب

این دربی سه امتیاز بیشتر ندارد

قبل از هر چیز فرا رسیدن ماه مبارک رمضان را به همه مسلمانان تبریک می‌گویم. جا دارد خدمت مردم عزیز سیستان و بلوچستان بگوییم که در کنارشان هستیم، امیدوارم که با مساعدت مسئولان ذی ربط، مشکلات آنها خیلی زود حل شود. در مورد بازی نیز باید بگویم که سه امتیاز بیشتر ندارد؛ همان جملات کلیشه‌ای همیشگی. فقط حساسیت و سنتی بودن دربی هست که برای تماشاگران از جمله هواداران خودمان خیلی مهم است.

دربی نمی‌تواند بدون تنش و حاشیه باشد

امیدوارم بازی خوبی باشد، نمی‌توانم بگویم دیداری به دور از حاشیه باشد. به هر حال این بازی جذابیتش به این است که همیشه تنش و حاشیه در آن وجود داشته باشد. مطمئن باشید که تیم ما روی بحث فنی خیلی متمرکز است و امیدوارم هر تیمی که بهتر بازی کند و از نقاط ضعف حریفش استفاده کند، مستحق ۳ امتیاز باشد و به پیروزی برسد. امیدوارم که این تیم استقلال باشد. برای موفقیت و خوشحالی هوادارانمان از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم، تلاش می‌کنیم و می‌جنگیم تا به سه امتیاز دست پیدا کنیم.

علت غیبت نکونام را از خودش بپرسید

علت عدم حضور نکونام در نشست‌های خبری؟ والله خود من هم نمی‌دانم که دلیل آن چیست. اینگونه نبوده که او همیشه در کنفرانس‌ها غایب باشد و در نشست‌های شهرستان‌ها حضور پیدا کرده است. می‌توانید این را از او بپرسید تا جواب مستقیم را بدون واسطه از زبان خودش بشنوید. من دلیلش را نمی‌دانم، واقعاً نمی‌دانم. با توجه به شناختی که از من دارید، اگر دلیلش را می‌دانستم صراحتا آن را می‌گفتم. من اطلاعی ندارم که دلیلش چیست.

مشکلات ماشاریپوف حل شده است

غیبت ماشاریپوف در تمرین؟ مشکلات همیشه وجود دارد، در تیم‌های بزرگی مانند استقلال این مشکلات بیشتر به چشم می‌آیند. قطعاً با این مشکلات در فوتبالمان آشنا هستیم، به خصوص خارجی‌هایی که وارد تیم می‌شوند. ماشاریپوف هم از این قضیه مستثنا نیست. نمی‌دانم اسم این را ناهماهنگی بگذاریم یا مسائل دیگر. با مدیر برنامه‌های او جلسه‌ای را برگزار کردند و خیلی زود حل شد. او اکنون در کنار ما هست با ما تمرین می‌کند و امیدوارم که به تیم کمک کند.

آمادگی در دربی را به بازیکنان انتقال می‌دهیم

آمادگی جو تیم برای دربی؟ منظور شما از آماده بودن از چه نظر است. از نظر فنی ما آماده هستیم و این را در این ۱۹ هفته نشان داده‌ایم که آماده‌ایم. از لحاظ روحی و روانی هم چون خودمان همیشه در دربی آماده بوده‌ایم، این را به بازیکنان انتقال می‌دهیم. مطمئن باشید که آنها نیز آماده هستند.

آخرین اخبار دربی 103 پایتختآخرین اخبار دربی 103 پایتخت

بازیکنان اهمیت سه امتیاز را می‌دانند

قطعاً از رقیب شناخت کافی داریم. هر تیمی نقطه قوت دارد و در کنارش نقطه ضعفی هم دارد. ما روی هر دو نقاط کار کرده‌ایم. این موضوع را به بازیکنان انتقال داده‌ایم و روی آن کار کرده‌ایم؛ خیلی زیاد هم کار کرده‌ایم. بازیکنان شرایط تیم و حساسیت مسابقه و همچنین اهمیت سه امتیاز را می‌دانند. باز هم تکرار می‌کنم که برای خوشحالی هواداران با تمام وجود می‌جنگیم.

شاید حاشیه‌های ما ساختگی باشد

حواشی کنار تیمی که صدر نشین لیگ برتر است؟ شما خیلی با صراحت و با اطمینان می‌گویید حواشی! شما می‌دانید این حاشیه‌ها آیا جنگ زرگری است یا خیر؟ شاید یکی از دلایلی که تیم ما صدر جدول است، این است که نیاز دارد این حاشیه‌ها کنارش باشد. شاید هم این حاشیه‌ها ساختگی باشد.

نمی‌دانم چه کسی مدیررسانه‌ای است

غیبت مدیر رسانه‌ای؟ من خودم در استقلال نمی‌دانم که مدیر رسانه‌ای ما کیست. باورتان می‌شود؟
مشکلات خود هاشمی نسب با باشگاه و غیبت در تمرینات؟ من هیچ مشکلاتی نداشتم. در فوتبال ایران باید کوچکترین مشکلات خانوادگی را هم با مردم در جریان بگذارید. مردم می‌خواهند بدانند مثلاً پدر من چه مشکلی دارد و باید برایشان توضیح بدهم که من به این دلیل در تمرینات حضور پیدا نکردم. حتی بازیکنان هم نمی‌دانستند که من چرا در تمرین شرکت نکردم. این مسائل مهم نیست، من قطره‌ای هستم در دریای استقلال و باشم یا نباشم مهم نیست. یک سری مشکلات خانوادگی وجود داشت. خیلی‌ها در میان همکاران مطبوعاتی هستند که ما را دوست دارند و با توجه به پیشینه و سابقه‌ای که داریم، ممکن است خبرهایی را منتشر کند. به هر حال مشکل خانوادگی بود و بحث من با استقلال بحث مالی نیست، نبوده و نخواهد بود.

به داور گفتیم در دربی پنالتی نگیرد

پنالتی زن استقلال پس از یامگا؟ ما با داور صحبت کرده‌ایم چون ما یامگا را نداریم و در سمت مقابل گولسیانی هم غایب است. به داور گفتیم پنالتی نگیرد. ولی قطعاً هر زمانی که پنالتی گرفته شد، آن بازیکنی که اعتماد به نفس کافی را داشته باشد، توپ را برمی‌دارد و پنالتی را می‌زند. هر بازیکنی آرزو دارد در دربی پنالتی بزند. حالا اینکه چرا بازیکنان از این موضوع فرار می‌کنند را نمی‌دانم. اما پنالتی زن ما در بازی قبل برابر مس آقای حردانی بود که متاسفانه ضربه او گل نشد. به صالح گفتیم که اشکالی ندارد و خود من شخصاً به او گفتم اگر در بازی بعد دوست داشت، می‌تواند پنالتی بزند. ولی بازیکنان با تجربه‌ای هستند که فکر می‌کنم خیلی مایل باشند در دربی پشت ضربه پنالتی بایستند.

قول نمی‌دهم بازی جذابی شود ولی تلاش می‌کنیم

بازی جذاب در دربی فردا؟ در این چند ساله و قبل از دربی همه وعده و وعید می‌دهند ولی من به شما قول نمی‌دهم که بازی جذابی باشد، چون حساسیت این مسابقه اجازه بازی جذاب را نمی‌دهد. ولی دیدار دور رفت هم بی کیفیت نبود و مسابقه خوب و پرتنشی را دیدیم که گل هم داشت. اما از طرف تیم ما تلاش می‌کنیم که بازی خوبی برگزار شود تا تماشاگر از دیدن آن لذت ببرد. امیدوارم که بتوانیم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم و اگر مستحق پیروزی بودیم به سه امتیاز دست پیدا کنیم.

 باید در دربی گل بزنی تا بفهمی چه لذتی دارد. من یک گل زده‌ام و می‌دانم چه لذتی دارد

آخرین اخبار دربی 103 پایتختآخرین اخبار دربی 103 پایتخت

زمانی که خبرنگار به هاشمی نسب گفت که او پنج بار در دربی گلزنی کرده که چهار موردش با لباس پرسپولیس بوده است، مربی استقلال پاسخ داد: فقط یکی از آنها را به یاد دارم.

خبرنگار دیگری پرسید آن چهار گل دیگر دربی با لباس پرسپولیس را به یاد ندارید؟ که هاشمی نسب گفت: من نگفتم که یادم نیست، گفتم یکی از گل‌ها را به یاد دارم.

دربی باز بودن پس از سوت پایان مشخص می‌شود
دربی بازترین بازیکن فعلی دو تیم؟ این موضوع بعد از سوت پایان بازی مشخص می‌شود. قبل از شروع مسابقه همه دربی باز هستند. امیدوارم که همه بازیکنان خوب باشند.

بازی دفاعی؟ مسابقه دور رفت را ببینید
احتمال انجام بازی دفاعی توسط استقلال در دربی و کسب یک امتیاز؟ هاشمی نسب در پاسخ گفت: استقلال دفاعی بازی کند؟؟ به بازی دور رفت و نیمه دوم رجوع کنید که می‌توانید جواب سوالتان را بگیرید.

آخرین اخبار دربی 103 پایتختآخرین اخبار دربی 103 پایتخت

 

اما اوسمار ویرا سرمربی برزیلی پرسپولیس که در قامت دستیار یحیی گل محمدی 4 دربی را تجربه کرده نیز در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دربی 103 حاضر شد.

آخرین اخبار دربی 103 پایتختآخرین اخبار دربی 103 پایتخت

مشروح صحبت‌های اوسمار ویرا

ظهر همگی بخیر. قبل از اینکه درباره بازی صحبت کنم می‌خواستم بگویم همه کسانی که در رسانه کار می‌کنند باید یک کار مثبتی انجام بدهند. آنهایی که وضعیت مالی بهتری دارند بتوانند به افرادی که این روزها نیازمند هستند کمک کنند. امیدوارم که بچه‌های فوتبالی یک کمکی به افرادی که در سیستان و بلوچستان گرفتار سیل هستند کمک کنند.

در مورد دربی خیلی برای ما خوشحال کننده است که در این بازی شرکت کنم. تمام کسانی که طرفدار فوتبال هستند فردا به این بازی نگاه می‌کنند. امیدوارم که یک بازی قشنگ برای افرادی که در ورزشگاه و خارج از آن هستند باشد. یک بازی که خیلی برای قهرمانی‌ها مهم است. برای ما خیلی مهم است که با استقلال هم امتیاز شویم. یک بازی خیلی احساسی است و تمرین کردیم که سعی کنیم بچه‌ها خودشان را آرام نگه دارند و خیلی راحت بازی را انجام بدهند. هم ما و حریف می‌دانیم که از تک تک موقعیت‌ها باید استفاده کنیم.

بعضی از مواقع باید بهتر از حمله، دفاع کنیم

اوسمار در پاسخ به اینکه برنامه بازی فردای پرسپولیس بازی هجومی است یا نه می‌گوید: فوتبال برای من در زمین بحث می‌شود. در بازی حمله و دفاعی تیم باید متعادل باشد. در بعضی از قسمت‌های بازی شاید لازم است که بهتر از حمله، دفاع کنیم. چون پایه تیم ما برای حمله کردن است امیدواریم که بازی‌ها را اینطور ادامه دهیم.

ستقلال یکی از دفاع‌های خوب لیگ است

اوسمار راجع به اینکه آیا از این بابت نگران نیستند که تیم‌های نکونام خوب دفاع می‌کنند، گفت: همانطور که گفتم هر تیمی سعی می‌کند بازی متعادل را انجام دهد. تیم استقلال یکی از دفاع‌های خوب لیگ را دارد. امیدوارم که حرکت‌های هجومی ما در بازی راه دفاعی را باز کند و بتوانیم گل بزنیم.

ما فقط با دو دفاع وسط، دفاع نمی‌کنیم

سرمربی پرسپولیس راجع به نگرانی هواداران از خط دفاعی در روز غیبت گولسیانی و کنعانی زادگان گفت: خط دفاع ما از اولین مهاجم ما تا دروازه‌بان ما شروع می‌شود. یک تیم متعادل داریم که همه با هم دفاع کنیم. تیم ما فقط با دو نفر دفاع وسط در بازی دفاع نمی‌کند.

نتیجه مهم‌تر از بازی خوب است

او در مورد اینکه فقط به نتیجه گیری فکر می‌کند یا فوتبال زیبا بازی می‌کنند، گفت: فوتبال نتیجه است. نتیجه‌ها تفاوت کار مربی و بازیکنان را ایجاد می‌کنند. اگر امروز بخواهم بگویم که نتیجه بگیریم یا بازی خوبی داشته باشیم، می‌گویم نتیجه مهمتر است. امیدوارم یک نتیجه خوب با بازی خوبی که انجام می‌دهیم، داشته باشیم.

تمرکز ما روی دربی است نه مهاجم خارجی

یک سوال تکراری از اوسمار در مورد مهاجم خارجی بود که او گفت: بعد از بازی فولاد در مورد این قضیه صحبتی نکردیم چون تمام تمرکز ما روی بازی فرداست.

او در پاسخ به اینکه آیا نگران تکرار اشتباه بیرانوند مانند بازی گذشته هست یا نه، عنوان کرد: بعضی وقت‌ها سوالات برای من تکراری هستند. گفتم که در یک بازی دفاع و حمله و خط میانی کل تیم با هم کار می‌کنند.

سوال آخر از اوسمار در مورد داوری بود. سرمربی پرسپولیس در مورد نگرانی‌هایی که در این خصوص برای هواداران وجود دارد، گفت: امیدوارم که فردا داوری به گونه‌ای باشد که هیچ کس احساس مشکل نکند و تیمی که لیاقتش را دارد با موفقیت از زمین خارج شود. به نظرم طرز برخورد هر تیم مربوط به خودش است. خودم شخصا سعی میکنم روی مسائل تاکتیکی تمرکز کنم و بقیه اعضای کادرفنی حواسشان به بقیه مسائل باشد.

آخرین اخبار دربی 103 پایتختآخرین اخبار دربی 103 پایتخت

حضور داور زن در دربی منتفی شد

در روزهای گذشته نام دو زن به عنوان داوران VAR دربی 103 پایتخت اعلام شد که ابتدا نام مهناز ذکایی به علت انتشار عکسی از او که شائبه طرفداری او از پرسپولیس را مطرح می‌کرد حذف شد و حالا در روز بازی نیز قلم قرمز بر روی نام مهسا قربانی آنهم بدون هیچ دلیل موجه‌ای کشیده شد تا داوری دربی 103 تمام مردانه شود و تصمم تاریخی و بسیار مثبت فدراسیون فوتبال وتو شود.

به گفته برخی از رسانه‌ها و طیق برخی شنیده‌ها فشارهای غیرورزشی و از جانب برخی از نهادها سبب شده تا قربانی قضاوت دربی را از دست بدهد.

ارسال دیدگاه

پر بازدیدترین مطالب

برنامه و نتایج کامل المپیک 2024 پاریس (+جدول مدال‌ها)
برنامه و نتایج کامل المپیک 2024 پاریس (+جدول مدال‌ها)
برنامه و نتایج کامل لیگ ملت‌های والیبال 2024 زنان
برنامه و نتایج کامل لیگ ملت‌های والیبال 2024 زنان
آدرس و ساعت کاری کافه وریا غفوری
آدرس و ساعت کاری کافه وریا غفوری
پخش زنده کشتی آزاد امروز 19 اسفند 1402
پخش زنده کشتی آزاد جام یاشاردوغو امروز 19 اسفند 1402

پیشنهاد سردبیر

برنامه و نتایج کامل لیگ قهرمانان اروپا 2025_2024
برنامه و نتایج کامل لیگ قهرمانان اروپا 2025_2024
برنامه و نتایج کامل جام جهانی فوتسال 2024
برنامه و نتایج کامل جام جهانی فوتسال 2024
برنامه و نتایج کامل لیگ قهرمانان آسیا دو 2025_2024
برنامه و نتایج کامل لیگ قهرمانان آسیا دو 2025_2024
برنامه و نتایج لیگ نخبگان آسیا 2025_2024
برنامه و نتایج لیگ نخبگان آسیا 2025_2024