بنویسید و اینتر بزنید.

پخش زنده بسکتبال الریاضی لبنان و شهرداری گرگان 6 اردیبهشت 1403

پخش زنده بسکتبال الریاضی لبنان و شهرداری گرگان 6 اردیبهشت 1403 | فینال سوپرلیگ غرب آسیا

دو تیم بسکتبال شهرداری گرگان و الریاضی لبنان، از ساعت 21:00 امشب به وقت ایران و در نخستین بازی سری فینال غرب آسیا، در لبنان رویارو می‌شوند. برای تماشای پخش زنده الریاضی لبنان و شهرداری گرگان 6 اردیبهشت 1403 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر که با همکاری آپارات اسپرت محیا شده است استفاده کنید:

برای تماشای پخش زنده مسابقه شهرداری گرگان و الریاضی 6 اردیبهشت 1403 اینجا کلیک کنید

پخش زنده بسکتبال الریاضی لبنان و شهرداری گرگان 6 اردیبهشت 1403

تیم بسکتبال شهرداری گرگان که موفق شده است با کسب ۸ برد متوالی و به عنوان تنها تیم بدون باخت،‌ راهی فینال لیگ منطقه‌ای غرب آسیا شود.

شاگردان مصطفی هاشمی اما در سری فینال این مسابقات که از فردا آغاز می‌شود، شرایط کاملا متفاوتی با مراحل گروهی و نیمه‌نهایی این مسابقات دارند. فینالی که آن را باید مقابل تیم الریاضی لبنان، قهرمان فصل گذشته این مسابقات برگزار کنند. 

الریاضی لبنان به عنوان قهرمان فصل قبل این مسابقات، امسال نیز توانست به فینال برسد و حریف شهرداری گرگان شود. البته برخلاف فصل گذشته، شهرداری گرگان با ترکیب و نتایجی کاملا متفاوت، به عنوان نخستین تیم به فینال رسید تا حتی فیبا، نماینده ایران را اصلی‌ترین شانس برای کسب عنوان قهرمانی بداند.

پخش زنده بسکتبال الریاضی لبنان و شهرداری گرگان 6 اردیبهشت 1403پخش زنده بازی بسکتبال شهرداری گرگان و الریاضی 6 اردیبهشت 1403

نماینده ایران با کسب ۸ برد متوالی و بدون باخت، به عنوان تنها تیم بدون شکست این لیگ در فینال حضور دارد و نسبت به فصل قبل،‌ ترکیب کاملا متفاوتی هم دارد؛ اتفاقی که در ترکیب الریاضی خیلی رخ نداده و آن‌ها تنها بازیکنان خارجی خود را تغییر داده‌اند.

برخلاف فصل قبل که ستارگانی چون محمد جمشیدی، بهنام یخچالی، و پری‌ پتی ترکیب گرگانی‌ها را تشکیل داده بودند، دراین فصل اما اصلی‌ترین ستاره‌های تیم هاشمی نفراتی چون سینا واحدی، ارسلان کاظمی، ویل چری و نرول پله بودند که البته در اتفاقی دور از انتظار، پله از جمع عقاب‌های ایرانی جدا شد.

لبنانی‌های که حریف دیرینه ایران در بسکتبال آسیا به شمار می‌روند؛ «تان میکر» سنتر تیم ملی استرالیا را به خدمت گرفتند تا همانند فینال فصل قبل مقابل نماینده ایران به پیروزی رسیده و از عنوان قهرمانی خود در این رقابت‌ها دفاع کنند.

پخش زنده بسکتبال الریاضی لبنان و شهرداری گرگان 6 اردیبهشت 1403پخش زنده مسابقه بسکتبال شهرداری گرگان و الریاضی لبنان 6 اردیبهشت 1403

بازیکنی که حتی با وجود عدم درخشش خیلی زیاد در بازی سوم نیمه‌نهایی الریاضی مقابل ساجس لبنان، زمینه‌های برتری این تیم را فراهم کرد تا آن‌ها با برتری ۲ بر یک در این سری، بار دیگر در فینال این مسابقات حاضر شوند؛ ستاره تاثیرگذاری که قطعا باید مورد توجه برنامه‌های تاکتیکی نماینده ایران در سری فینال باشد.

برنامه بازی‌های شهرداری گرگان و الریاضی لبنان در فینال سوپر لیگ غرب آسیا در لیگ منطقه‌ای غرب آسیا:

بازی اول: الریاضی لبنان - شهرداری گرگان: پنج‌شنبه ۶ اردیبهشت، ساعت ۲۰:۳۰ در بیروت
بازی دوم: شهرداری گرگان - الریاضی لبنان: چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت، ساعت ۲۱:۱۵ در تهران
بازی سوم: الریاضی لبنان - شهرداری گرگان: چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت، ساعت ۲۱:۴۵۰ در بیروت

برای تماشای پخش زنده دیگر مسابقات ورزشی، به صفحه پخش زنده در ورزش پدیا مراجعه کنید.

پخش زنده بسکتبال شهرداری گرگان و الریاضی 6 اردیبهشت 1403 / پخش زنده بسکتبال شهرداری گرگان و الریاضی لبنان 6 اردیبهشت 1403 / پخش زنده بسکتبال شهرداری گرگان الریاضی لبنان 6 اردیبهشت 1403 / پخش زنده بسکتبال الریاضی و شهرداری گرگان 6 اردیبهشت 1403 / پخش زنده بسکتبال الریاضی لبنان و شهرداری گرگان 6 اردیبهشت 1403 / پخش زنده بازی بسکتبال شهرداری گرگان و الریاضی 6 اردیبهشت 1403 / پخش زنده مسابقه بسکتبال شهرداری گرگان و الریاضی 6 اردیبهشت 1403 / پخش زنده فینال بسکتبال سوپرلیگ غرب آسیا / پخش زنده بسکتبال فینال سوپرلیگ غرب آسیا / 

ارسال دیدگاه

پر بازدیدترین مطالب

برنامه و نتایج کامل المپیک 2024 پاریس (+جدول مدال‌ها)
برنامه و نتایج کامل المپیک 2024 پاریس (+جدول مدال‌ها)
برنامه و نتایج کامل لیگ ملت‌های والیبال 2024 زنان
برنامه و نتایج کامل لیگ ملت‌های والیبال 2024 زنان
آدرس و ساعت کاری کافه وریا غفوری
آدرس و ساعت کاری کافه وریا غفوری
پخش زنده کشتی آزاد امروز 19 اسفند 1402
پخش زنده کشتی آزاد جام یاشاردوغو امروز 19 اسفند 1402

پیشنهاد سردبیر

برنامه و نتایج کامل لیگ قهرمانان اروپا 2025_2024
برنامه و نتایج کامل لیگ قهرمانان اروپا 2025_2024
برنامه و نتایج کامل جام جهانی فوتسال 2024
برنامه و نتایج کامل جام جهانی فوتسال 2024
برنامه و نتایج کامل لیگ قهرمانان آسیا دو 2025_2024
برنامه و نتایج کامل لیگ قهرمانان آسیا دو 2025_2024
برنامه و نتایج لیگ نخبگان آسیا 2025_2024
برنامه و نتایج لیگ نخبگان آسیا 2025_2024