بنویسید و اینتر بزنید.

جواد نکونام خادم امامزاده شد | حضور جالب سرمربی استقلال و بازیکن سابق پرسپولیس در امامزاده صالح

جواد نکونام خادم امامزاده شد | حضور جالب سرمربی استقلال، بازیکن سابق پرسپولیس و قهرمان کشتی در امامزاده صالح

در مراسم بزرگداشت امامزاده صالح بن موسی از جواد نکونام، محمد انصاری و امیر علی اکبری تقدیر شد و به شکلی نمادین جواد نکونام خادم امامزاده شد.

به گزارش ورزش پدیا، شب گذشته 25 اردیبهشت 1403 مراسم بزرگداشتی برای حضرت صالح بن موسی و یا همان امامزاده صالح معروف تهران برگزار شد که در این مراسم از جواد نکونام سرمربی تیم صدرنشین لیگ برتر ایران یعنی استقلال، محمد انصاری بازیکن سابق باشگاه پرسپولیس و البته امیر علی اکبری کشتیگیر و قهرمان سابق MMA دعوت و تقدیر شد.

جواد نکونام خادم امامزاده شد | حضور جالب سرمربی استقلال، بازیکن سابق پرسپولیس و قهرمان کشتی در امامزاده صالحجواد نکونام خادم امامزاده شد | حضور جالب سرمربی استقلال، بازیکن سابق پرسپولیس و قهرمان کشتی در امامزاده صالح (امیر علی اکبری)

در این بزرگداشت و به صورت نمادین جواد نکونام خادم امامزاده شد تا تصویری خاص از سرمربی استقلال در روزهای بسیار پرتلاطم لیگ برتر ایران منتشر شود.

استقلال نکونام که در این فصل تنها یک بار در لیگ شکست خورده در صورت پیروزی در سه بازی آینده ضمن رسیدن به قهرمانی، رکورد امتیازگیری لیگ ایران که در اختیار استقلال فرهاد مجیدی در فصل 1401_1400 است را هم خواهد شکست هرچند که رکورد قهرمانی بی شکست استقلال مجیدی دست نخورده باقی خواهد ماند.

نکونام که این روزها حواشی خاصی را اطراف خود می‌بیند احتمالا در مهمترین روزهای دوران مربیگری اش به تکیه به پیوندهایی که آرامش را به او برگرداند نیازی مبرم دارد.

جواد نکونام خادم امامزاده شد | حضور جالب سرمربی استقلال، بازیکن سابق پرسپولیس و قهرمان کشتی در امامزاده صالحجواد نکونام خادم امامزاده شد | حضور جالب سرمربی استقلال، بازیکن سابق پرسپولیس و قهرمان کشتی در امامزاده صالح (نکونام در کنار انصاری)

جواد نکونام همواره اعتقادات مذهبی راسخی داشته تا آنجا که حتی طبق گفته‌ها و شنیده‌ها ماجرای دستبندهای سبز بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران در بازی برابر کره جنوبی در مقدماتی جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی در خرداد 1388 هم از جانماز جواد نکونام سر درآورده است.

جواد نکونام خادم امامزاده شد | حضور جالب سرمربی استقلال، بازیکن سابق پرسپولیس و قهرمان کشتی در امامزاده صالحجواد نکونام خادم امامزاده شد | حضور جالب سرمربی استقلال، بازیکن سابق پرسپولیس و قهرمان کشتی در امامزاده صالح (نکونام در نمایی از دیدار برابر کره جنوبی در خرداد 1388)

گفتنی است از نکات جالب دیگر این مراسم حضور نجم الدین شریعتی مجری برنامه‌های مذهبی صداوسیما در کنار نکونام و دیگر مدعوین بود.

جواد نکونام خادم امامزاده شد | حضور جالب سرمربی استقلال، بازیکن سابق پرسپولیس و قهرمان کشتی در امامزاده صالحجواد نکونام خادم امامزاده شد | حضور جالب سرمربی استقلال، بازیکن سابق پرسپولیس و قهرمان کشتی در امامزاده صالح

ارسال دیدگاه

پر بازدیدترین مطالب

برنامه و نتایج کامل المپیک 2024 پاریس (+جدول مدال‌ها)
برنامه و نتایج کامل المپیک 2024 پاریس (+جدول مدال‌ها)
برنامه و نتایج کامل لیگ ملت‌های والیبال 2024 زنان
برنامه و نتایج کامل لیگ ملت‌های والیبال 2024 زنان
آدرس و ساعت کاری کافه وریا غفوری
آدرس و ساعت کاری کافه وریا غفوری
پخش زنده کشتی آزاد امروز 19 اسفند 1402
پخش زنده کشتی آزاد جام یاشاردوغو امروز 19 اسفند 1402

پیشنهاد سردبیر

برنامه و نتایج کامل لیگ قهرمانان اروپا 2025_2024
برنامه و نتایج کامل لیگ قهرمانان اروپا 2025_2024
برنامه و نتایج کامل جام جهانی فوتسال 2024
برنامه و نتایج کامل جام جهانی فوتسال 2024
برنامه و نتایج کامل لیگ قهرمانان آسیا دو 2025_2024
برنامه و نتایج کامل لیگ قهرمانان آسیا دو 2025_2024
برنامه و نتایج لیگ نخبگان آسیا 2025_2024
برنامه و نتایج لیگ نخبگان آسیا 2025_2024